Sunday, February 1

Cuti Bandung : Asmila Boutique Hotel


Masa honeymoon kat Bandung aku dengan husband stay kat Asmila Boutique Hotel. Omaigadddd hotel ni memang cantik dan bersih gilaaaaa!!!


Tadaaaaa ini la Asmila Boutique Hotel!!




 


Makanan ringan yang tersedia didalam bilik. Semuanya murah!!! Murah jika dibandingkan dengan hotel kat Malaysia la hehehe.

Soft drink Coke, Orange Juice, Biscuit = 10,000 rupiah (RM2.85)
Nescafe, Peanut, Chocolate = 15,000 rupiah (RM4.25)


Aku dengan husband sampai Bandung dah malam so ini la dia pemandangan waktu malam luar bilik hotel hehe. Aku nampak Mc Donald je heee.


Selamat pagi Bandung!!! Yaaa ini dia pemandangan waktu siang. Separuh mati aku cari Rumah Mode. Masa nak book hotel ni tempat yang paling dekat untuk bershopping ialah Rumah Mode. Aku punya la gigih mencari tapi tak nampak pun hahaha.


Tak nampak pun Rumah Mode!!



Konon nak hirup udara segar Bandung sekali buka langsir.. T.T


Setiap hari dapat newspaper free. Diselit kat bawah pintu bilik. Tapi tak baca pon haha.










 Stay kat hotel ni sekali dengan breakfast untuk dua orang. Makanan yang dimasak sedap-sedap belaka. Dalam gambar sikit je tapi sebenarnya makanan memang meriah gila!! Cuma terlebih garam sikit kot? Hehe


 Tengah aku menjamu selera tetiba aku terpandang papan tanda biru tu -.-' Rumah Mode rupanya berhadapan dengan pintu masuk Asmila Boutique Hotel. Padan la tak nampak dari bilik aku -.-'

Antara tempat menarik yang berdekatan dengan hotel ni :

Rumah Mode Factory Outlet (0.0Km)
Paris Van Java Mall (0.7 Km / 9 min walk)
Bandung Zoo (1.5 Km / 18 min walk)
Jean Street and Ciwalk shopping Mall (1.7 Km / 21 min walk)

Distance to airport:

Husein Sastranegara International Airport (3.2 Km)


1 comment: