15 March 2015

Uncle Tetsu Japanese Cheesecake


Ya ampun hitamnya jari. Macam jari orang minyak. Tak cukup cahaya masa tangkap gambar ni -.-'

Perempuan dan cake berpisah tidak cewahhh. Aku tak pernah lagi jumpa manusia yang tak suka makan cake. Wujud ke manusia yang tak suka makan cake? Semua cake aku suka. Tak kisah la durian cake ke. Carrot cake ke. Velvet ke. Semua cake sedap aku balun. Kalau cake tak sedap watpe nak makan kan? Haha.


Cheesecake ni boifren beli kat 1Utama ;) Beratur gila panjang. Aku awal-awal dah surrender. Boifren pergi beratur aku lepak kat Auntie Anne depan kedai Uncle Tetsu lalala.


Rembat sebiji pretzel Caramel Almond yummyyyyyyyyyyyyyy!!


Tadaaaaaaaaaaaaaa!! Ni la dia Uncle Tetsu Cheesecake yang sedap gila tu!!! Uols tengok cheesecake ni gebu gila babi. Masuk mulut lembut je yummyyyyy!! Sebiji cake RM19.90 je uolsss. Murah uolssss. Puas hati sangat. Pergi la rembat sebiji Uncle Tetsu Cheesecake ni uolssss.


1 comment:

  1. wahhh tengok pun dah tau gebu kek tu...adoi la sedap tu nampaknya

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...