Tuesday, May 5

Japanese Green Tea

Halo?

Selain green tea Lipton ni lagi satu green tea yang aku suka gila!!! Japanese Green Tea!! Rasa sedap dan tak kelat tak pahit. Kebanyakan green tea yang aku pernah cuba perghhh kelat. Rasa nak mengamuk je minum green tea kelat bahahaha. Kadang sampai tekak pun sakit nak menelan. Japanese Green Tea ni warna pun cantik. Hijau segar. Green tea jenama Boh paling aku anti HAHAHAHA!




Japanese green tea ni aku beli kat 99 Speedmart. Murah je uolssss harga satu kotak RM18.60 je!! Dalam tu ada 50 tea bags. Aku minum sehari sekali :) Cukup la stok untuk sebulan lebih lalala.

Kebaikan green tea;

1) Membantu mengurangkan berat badan dan mengurangkan risiko obesiti

2) Antioksida green tea boleh mengurangkan risiko pelbagai jenis kanser

3) Green tea meningkatkan fungsi otak dan menjadikan anda lebih pintar

Ahmad Maslan disarankan minum green tea seetiap hari supaya sel-sel otak dapat berhubung. Dengan harapan selepas ni Ahmad Maslan tak keluarkan statement bengong yang abadi. 

Ohh ye sebenarnya banyak lagi benefits green tea ni korang baca la kat SINI k muahhhhhhh!!


No comments:

Post a Comment