27 May 2016

Cara Mudah Untuk Menjadi Jutawan SSP


Hola!

Berita baik untuk semua pemegang Sijil Simpanan Premium (SSP)!! Sila rajin-rajinkan diri membaca notis dibawah haha.


Bermula 1 Jun 2016 weols berpeluang untuk menjadi jutawan. Cara nak jadi jutawan senang je wei. Caranya macam ni uols cuma perlu beli SSP minimum sebanyak RM3000. Tak kisah la RM3000 dalam 1 sijil or lain-lain siji yang penting jumlahnya RM3000!! Dengan itu uols layak untuk masuk cabutan RM1 juta setiap bulan. Lepas tu doa la banyak-banyak supaya BSN pilih nombor SSP uols sebagai pemenang hehe.

Lebih banyak uols labur maka lebih banyak peluang untuk menjadi jutawan. Gituu.

Kalau SSP uols kurang dari RM3000 jangan risau uolsssss!! Uols masih berpeluang untuk memenangi kereta mewah seperti BMW dan Mercedez Benz wohoooooooooooo!!

Sejak BSN mengumumkan berita baik ni makin syok iols berangan jadi jutawan hahahahaha. Kalau aku menang RM1 juta aku nak berhenti kerja. Tu yang paling utama hahaha.


0 comments:

Post a Comment

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...