11 July 2016

American Tourister


Hola!

Luggage is a traveller’s best friend.

Beli luggage besar ni baru hati aku puas kot? Luggage Polo yang aku dah pakai lebih 5 tahun tu dah tercabut roda hahaha. Luggage GARFIELD yang aku redeemed kat Guardian tu pula size 18" je. Travel untuk 2 hari boleh la tapi kalau lebih dari tu kenot kenot -.-' Setiap tahun memang kena travel pon so nak tak nak kena beli juga.




American Tourister Puzzle-Lite Spinner 68/25 ROSE/LIME

Nak beli colour ROSE ke LIME? Dua dua colour yang aku tak minat LOL! Kalau beli ROSE kang hubby pinjam nampak macam mak nyah pulak laki aku tu hahaha. LIME ok kot? Walaupun aku tak minat warna tu T.T


0 comments:

Post a Comment

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...