17 September 2012

Seksanya Bersihkan Kerang!

Rasa jijik tak? Hahahahahha!

Tengok la kotoran kulit kerang tu melekat kat bulu-bulu jejari runcing aku. Hmm jari berbulu macam bapak aku. Nasib baik la berbulu kat jari je, kalau kat atas bawah bibir ha camne? Hehehe.

Gambar sebelum, lupa nak amik gambar selepas TT

Memang payah nak bersihkan kulit kerang. Hari ni baru aku terfikir nak google petua nak bersihkan kulit kerang. Petuanya camni, ambil asam keping or daun pisang lepas tu ramas kat kulit kerang. Hari tu aku berus dengan berus gigi bapak aku baru haha. Lenguh tangan wei. Nasib baik kerang semangkuk je -.-'


3 comments:

  1. hehe..kannnn. kalau zie nk masak kerang...satu persatu zie gosok guna berus gigi yg dh tak pakai lg. hikss

    ReplyDelete
  2. baru semangkuk belom sekawah..haha

    ReplyDelete
  3. Letak semua dalam sinki gosok-gosok dengan berus besi. Sonang. Huhu

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...