18 October 2012

Makan @ Sushi Q






1) Lobster Mayo Yaki RM15.80




2) Volcano Salmon RM11.80








3) Scallops Lips Salad RM8.00



Sebelum masuk cinema tengok SINISTER, buifrin ajak pergi makan jap kat Sushi Q ^^ Makanan camni tak boleh nak seludup masuk cinema :P Kalau boleh pun mesti leceh gila nak makan haha. Makanan kat sini semua sedap-sedap :) Cuma pelik sikit wasabi hari ni macam takde rasa wasabi. Makan wasabi tapi macam tak makan wasabi. Faham tak? Wasabi kat sini berbentuk bunga, comel :) Gambar nombor dua kat atas tu, comel kan kan? ^^ Buifrin seludup cookies famos amos yang tak habis semalam :P




5 comments:

  1. aik..cik buifrin dah balik ke??
    baru nak ajak berfoya-foya..haha
    sushi ni rasanya agak2 mual kan? sebab brg2 dia separuh masak..kalo x silap sy la...

    ReplyDelete
  2. sushi my favourite! tp xdpt ajk siTeddy mkn..dia mkn yg tuna je..

    ReplyDelete
  3. nampak sedap..tapi saya tak pandai makan sushi.. ;)

    ReplyDelete
  4. huwaa..tak bleh telan sushi laaa!

    ReplyDelete
  5. saya tatw kenapa sy xbole cuba makn shushi ni..tp best tgk org yg suka mkn shushi..lahuuuuuuuuu je masok mulut hihihi

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...