17 October 2012

Suami Kau Boyfriend Aku



Bercinta dengan suami orang?

Jangan. Selagi boleh elak, kita elak. 

Kawan boleh tapi berpada-pada. Lebih-lebih tak boleh. 

Ramai lelaki bujang kat luar tu kenapa suami orang juga yang kau nak kacau? 


6 comments:

  1. mama sy kt, perempuan yg suka rapat2 dgn suami org, dia ni xlaku :P

    ReplyDelete
  2. Heh..elakkan la.Tapi semua lelaki yang beristeri perlu tahu..yang Sunnah Nabi ada banyak bukan tertumpu pada yang 'satu' itu..

    ReplyDelete
  3. Perempuan skang ramai yg suka laki orang. Dah mcm tak der lelaki bujang.

    ReplyDelete
  4. aikk kenapa jd mcm tu? more info miss volvo

    ReplyDelete
  5. betol2.. kesian kt org bujang macam saya ni.. x de sapa yg nk... hehehe

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...