8 November 2012

Ayah Diana Danielle Kata..





Siapa la yang menyamar sebagai ayah kandung Diana Danielle kat facebook ni ek? Sungguh tak patut. Apa-apa pun, selamat pengantin baru buat Diana Danielle dan Farid Kamil :)

6 comments:

  1. ade jee benda yg org nak sakit hati kan? KLAKAR!

    ReplyDelete
  2. Macam-macam la. Dekat FB tu ramai yang menyamar. Susah kadang2 nak tau siapa tuan yang sebenar.

    ReplyDelete
  3. uishh.. betul ke fake ni? hmm.. dah kawen ni mcm2 lak.

    ReplyDelete
  4. ntah la sapa punya keje ni ye..biarlah diorg bahagia..

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:47 pm

    aku rasa org ni menyamar lah..ntah2 ayah diana mmg dah x dpt kesan ke? nak tuduh diana dan mak dia bukan2 x akan la mak ayah dia sejahat tu! jgn percaya lah dkt facebook mmg ramai org mcm ni! aku rasa diana pon x akan layan org gila ni!

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...