7 November 2012

Santa B Polo R Club



Pusing satu Midvalley semata-mata nak cari kasut hitam. Mula-mula nampak kasut buaya Crocodile bila cuba nampak macam makcik-makcik le puloks. Lepas tu I cuba U.R.S & inc, comel je tapi macam tak berapa nak selesa. Cari lain. Cuba Sole pulak hmm ok comel + cun + cantik tapi belek-belek ada sedikit kerosakkan. Minta sales girl tukar, sales girl kata last pair. EEEihhh!! Tak jadi beli T.T


Lepas tu cuba Carlo Rino selesa tapi bila masuk kaki nampak kaki I lebih besar dari biasa!! Vincci dengan Nose jual kasut warna pelangi je!! Masuk BATA aduh lagi la takde. Semua kasut makcik-makcik. Tengok jam dah pukul 9.30pm dah. Jap lagi Midvalley TUTUP T.T Masa tu dah nak putus asa nak nangis pun ada HEHE. Buifrin kata kalau takde lain kita beli je Carlo Rino tu T.T



Pusing lagi dan lagi akhirnya dapat kasut ni yey! Kasut ni buifrin yang nampak haha. Tenkiu buifrin :P Beli kasut hitam ni pun sebab terpaksa. Kasut ni ada warna PUTIH (cantik gile warna putih!!!) tapi orang tu kata kasut WAJIB HITAM T.T Siapa orang tu? Rahsia huhu :P



Banyak kasut hitam yang I jumpa tapi semua tak nampak comel. Mungkin sebab I tak suka hitam kot sebab tu la semua I tak berkenan haha. 


7 comments:

  1. comel kasutnya..akak pun kalu cari kasut susah betul nak jumpa yg berkenan..
    saperkah org itu???

    ReplyDelete
  2. Suka putih ek.??
    Ok la tu, comel bulat depan dia tu :)

    ReplyDelete
  3. comel lah kasut tu. nak kemana ni kena pakai kasut hitam? ;)

    ReplyDelete
  4. woo. style itu kasut :P

    ReplyDelete
  5. Cute. Akak salah seorang yg cerewet bila nak beli kasut.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...