Sunday, November 18

Pamela Anderson Malaysia


Hola guys!


DIALAH antara artis paling seksi di Malaysia. Sekalipun hanya berkemeja-T, ia sudah cukup membuatkan mata lelaki berpaling ke arahnya kerana gaya nakal dan susuk tubuh yang menggiurkan. Begitulah pelakon yang pernah digelar ‘Pamela Anderson Malaysia’. 

Apa yang menarik, artis itu yang meminta agar ejaan nama komersial dirinya diperbetulkan iaitu Lana Nodin dan bukannya ‘Lana Nordin’, tidak pernah menganggap imej seksi sebagai bonus atau platform pintas untuk menjadi popular sehingga dijolok sebagai ‘Pamela Anderson Malaysia’.


"Ada orang cakap saya perasan, menggelarkan diri sebagai ‘Pamela Anderson Malaysia’. Walhal gelaran itu dicetuskan oleh kawan-kawan wartawan hiburan yang menulis cerita saya sebelum ini.

“Cuma saya tidak pernah marah kerana faham pemilihan sesuatu tajuk yang menangkap sebagai strategi pemasaran. Apa yang pasti, gelaran itu bukan kerana saya ghairah atau berangan hendak jadi macam bintang Playboy itu.


“Walaupun saya tidak nampak di mana persamaan saya dengan Pamela itu, secara logiknya saya faham ‘bahagian mana’ pada diri saya yang menyebabkan gelaran itu diberikan orang. Memang saya tidak boleh menghalang tanggapan dan pandangan orang terhadap diri saya meskipun saya akui apabila kerap kali orang membicarakan soal ‘bahagian itu’, saya jadi rimas! Muak! 

Malangnya, wanita yang dilahirkan dengan nama sebenar Mazlina Hasan Nodin ini tidak diberi peluang melainkan hanya untuk watak penggoda dan pelacur saja! 


12 comments:


  1. i'm from http://fifiafida.blogspot.com

    visit me @ my new blog..
    http://iloveyoumummyiloveyoudaddy.blogspot.com/

    done follow yours ! keep it touch :)

    ReplyDelete
  2. cun wooo dia ni

    ReplyDelete
  3. tp seriusly dia punya tu besaq kemain! haha

    ReplyDelete
  4. Sekarang yang tutup tutup pun banyak dapat job. Dari yang bukak bukak

    ReplyDelete
  5. Lana..penuh dgn kepalsuan dimerata-rata tubuh badan ;D

    ReplyDelete
  6. wow hot..ade la iras2 pam di 'bahagian itu' hehehe

    ReplyDelete
  7. dia ni kadang2 perasan je kan?

    ReplyDelete
  8. rasanya ada komen kt sini.

    ReplyDelete
  9. Anonymous4:55 pm

    Seksi sgt la... ish3

    ReplyDelete