14 January 2013

Banana Leaf Rice




Pertama kali makan banana leaf rice hehe. Nampak sedap kan? :P Memang sedap pun :D Banana leaf rice dihidang bersama papadom, kari kambing, ayam goreng, kuah kari ikan, labu dan dua jenis sayuran yang aku tatau namanya haha. 

Buifrin kata biasa orang jual banana leaf rice waktu siang je. Malam nehi nehi. So petang semalam buifrin bawak aku pergi makan kat restoran ni yang terletak di Petaling Jaya hmm tak pasti SS berapa dannn nama restoran pun aku tatau HEHE. 

Masa tu aku dengan buifrin je yang makan nasi, orang lain dalam restoran tu makan kuih muih. Semua orang ok, SEMUA ORANG MAKAN KUIH MUIH! Bukan sebab banana leaf rice kat situ tak sedap tapi masa kitorang datang tu dah pukul 4 semua orang tengah minum petang haha.

Aku tak dapat habiskan banana leaf rice ni sorang-sorang sebab banyak gila. Aku tapau balik lebihan tu untuk makan malam :D Tak baik membazir tau :D


11 comments:

  1. wow sedapp tuu ngggeee nk ckittt

    ReplyDelete
  2. alalalaaa..pagi² dah buat org terliur!

    mmg sedap banana leaf rice ni :)

    ReplyDelete
  3. bnyk sgt ni.. x terabis.. hehe

    ReplyDelete
  4. Sedapnya. Banyak plak tu.

    ReplyDelete
  5. dey! p tny buifrin skrng kt mna address kdai ni..cepat!

    ReplyDelete
  6. dey! p tny buifrin skrng address kdai ni..cepat!

    ReplyDelete
  7. mcm sedap..lebih kurang pecel lele kan ni??

    ReplyDelete
  8. Kalau disini selalu nasik kukus yang guna daun pisang dan hidangan dia pun hampir sama dengan apa yang kau makan. tiba tiba lapar :(

    ReplyDelete
  9. Mak aih! Banyak kut lauk dea. Tapi menggiurkan je tengok. Hehehe. Lagi2 ayam goreng tu! Grrrrr. Dah la ayam goreng tu adalah sebuah kegemaran! :P

    ReplyDelete
  10. Heihei..tengok gambar pun tau memang xkan habis punya.XD

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...