23 April 2013

Bronok


Hi uols :D

Esok iols nak pergi Pulau Langkawi hik hik hik.

Jakun Teruja sangat.

Pertama kali la katakannn.

Hik hik hik.

Tadi iols sempat la google makanan-makanan yang sedap kat Pulau Langkawi. Yang menarik perhatian iols kerabu kat bawah ni. Nampak menyelerakan. Nama pun unik.


Kerabu Bronok namanya.

Bronok? Uuh iols tak pernah dengar la. BRONOK tu apa? Ini la rupa sebenar bronok tuhhhh..







jeng










jenggg









jenggggggg










Melihat kepada rupa bronok tuhhh ermmmphhh tak jadi la iols nak merasa kerabu bronok HEHEHE. Selain bronok dan belut, iols pun tak makan siput pahat :P


Geli doh.


17 comments:

  1. aku pun tak nak makan kalo rupe gitu...


    hikhik

    ReplyDelete
  2. akak pun pestime dengar dan tengok bronok tu..
    hmmm nampaknya mmg akak pun takan makan la kerabu bronok ni..hihihi

    ReplyDelete
  3. Akk klo di beri peluang pon memang takkan makan bronok ni ☺☺

    Bestnya org tu nak gi langkawi. Jgn lupa borong coklat banyak2 yer. Kirim kat sini sket ☺☺

    ReplyDelete
  4. nk pesan toblerone kcik2..cpt bli utk I smpena bday yg 20 april :P

    ReplyDelete
  5. akan mentah ke atau dia masak/celur dulu??kalau menth tak mau la..

    ReplyDelete
  6. erkk..menyesal pulak tgk pic c bronok tu..hehehe pape pon, enjoy urself! titew pon xpenah p langkawi nuh..sob3,

    ReplyDelete
  7. Macam otak manusia yang zombie makan tu jer vol.hehehe

    ReplyDelete
  8. bronok..?okay, first time dgr dan tengok.. hehehe

    ReplyDelete
  9. haha, tengok kerabu tu sedap
    bila tengok gambor kat bawah lagi tuh
    tak selera nk makan, kah3

    ReplyDelete
  10. nasib baik sempat google dulu. kalo dh mkn baru google?? kihkihkih..

    have fun ok! ;)

    ReplyDelete
  11. tak prnah makan benda pelik2 nie dan tak prnah tau nama dia.
    wahhh best la, langkawi bru pegi 3x. shopping coklat
    jgn lupa singgah aseania resort, chenang beach. boleh naik motobot.

    ReplyDelete
  12. klo da jd kerabu tgk menyelerakan..klo bronok tu je..rase cm mknan alien je

    ReplyDelete
  13. Hahaha.. memang menggelikan bronok tu. Tapi rasa belum tahu lagi la kan.

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...