16 May 2013

France

Hai uols hai hai :P

Iols tengah lapar ni. Belek-belek thumbdrive terjumpa pulok gambar makanan masa iols melancong kat France. Jom tengok gambar makanan biar weols lapar bersama-sama :P



Yang ni iols tatau. Rupa macam churros tapi churros sebesar jejari je yang ni besar pergelangan tangan iols huhu. Macam sedap je kan tapi iols tak beli pun haha. Lain kali lain kali.

Tuna Mushroom Feuillette - RM5.20

Croque Monsieur - RM7.80

 Rose Macaron - RM23.90

Meh intai-intai camne nak buat macaron kat SINI. Mana tahu uols nak cuba buat macaron kannn. Iols ni hampeh tul karipap pun iols tak reti nak buat ini kan pulak nak cuba buat macaron -.-' Sebut karipap teringat pulak karipap sedap kat IKEA tu :/

Lapar lapar lapar.

Bon appetit = enjoy your meal

Lokasi : Delifrance Tropicana City Mall Petaling Jaya, Selangor.


p.s : A friend is one who knows you and loves you just the same.


10 comments:

  1. bapak mahal gak eak makanan dkt sana hihi
    lapaq gak wey dah la lauk kat kantin tengah hari serr (T_T)

    ReplyDelete
  2. macarons yg maniss.,iHIkks

    ReplyDelete
  3. sedap2...suka yang ada tuna tu,...

    ReplyDelete
  4. laparla! nnt sy update ye awk..

    ReplyDelete
  5. saje je kan pos gambau makanan..blanje cpt..haha

    ReplyDelete
  6. Heihei...Dezee selalu hangout kat delifrance every weekend lepas swimming.Tapi bukan kat seremban la..hehehe.

    ReplyDelete
  7. macaroon yg comey2 tu buat saya terliur. nyummmm...

    ReplyDelete
  8. memang tgh lapar la nih...berpuasa akak hari ni, ish3 tgk gambar makanan lak tu..menitis air liur dibuatnya

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...