29 May 2013

Semoga Cepat Mati



Tak tahu la nak menangis atau tergelak lepas baca nota ni huahua. Khas untuk housemate aku yang suka buang sampah kat tangga. Semoga housemate aku sedar selepas baca nota dari pakcik cleaner ni huhuuu.


14 comments:

  1. mantap! cleaner dkt flat sy ni pun patut wt cmtu..

    ReplyDelete
  2. Ahaha, ini sudah bagus, khas utk org yg mmg xmkn saman...

    ReplyDelete
  3. perh...memang menusuk kalbu betul nota tu

    ReplyDelete
  4. Marah sangat dah pakcik cleaner tu. Betul lah. Buang sampah kena lah kat dalam tong sampah.

    ReplyDelete
  5. hahaha...dahsyat notanya tu

    ReplyDelete
  6. Hahahahahahah..lawak giler pakcik cleaner ko.

    ReplyDelete
  7. hahaha..nampaknya org yg buat notis nie mmg betul2 da bengang..

    ReplyDelete
  8. fuhhh..dasyatnya amaran..hehehehehe :D

    ReplyDelete
  9. hahhaah..kasarnya bunyi..tapi tu je ajar nye..hahah

    ReplyDelete
  10. hahaha..kesian pkcik tu. mesti dh terlalu sakit hati

    ReplyDelete
  11. err kejamnya.. T_T tp mcm nak tergelak pun ada. haha..

    ReplyDelete
  12. penat² sapu., tau² ada lagi sampah., mau tak bengang pakcik cleaner tu., hahahaha...

    ReplyDelete
  13. mendoakan kematian?

    bahaya tp memang klakau...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...