30 July 2013

Makan @ The Chicken Rice Shop

Halo?



Ayam Percik Kelantan

Menu bulan ramadhan dekat The Chicken Rice Shop. Tak sedap!! Santan pekat sangat!! LOYA loya loyaaa! Saya sudah mencubanya. Anda bila lagi? Eh.


Ayam Steam

Kegemaranku dan kegemaran buifrin jugek. Ayam panggang tolak ke tepi kalau free tolak ke mulut.


SaiTo Fishball?

Nama diberi dalam resit. Sup fishball yang sedap. Aku balun sorang-sorang sebab buifrin tak suka sup-sup ni hihi.


Pak Choy Oyster

Sedap. Buifrin suka makan bahagian daun. Gilfrin makan bahagian batang je. Takpe takpe gilfrin tak kisah pung mana-mana bahagian huhuu.


Pai Tee


Sirap Selasih


Comel kan? Nanti nak suruh bakal suami beli satu letak atas meja awww.

Oh ok la aku nak balik. Malam ni nak tengok R.I.P.D. (Rest In Peace Department) premiere screening yay! Tenkiu Nuffnang!!

Oh dan selamat berbuka ye :D

Dadaaa~


10 comments:

  1. Pak choy oyster tu best..aku suka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayur-sayuran memang sedapp! :)

      Delete
  2. aku baru teringat yang bulan ramadhan ini aku lebih banyak mengahbiskan masa berbuka hanya di tempat kerja saja.aduhai.....

    ReplyDelete
  3. hee nmpk sedappp :)

    dah lama x mkn kat sini..

    ReplyDelete
  4. berbuka malam nanti nak buat sirap selasih la..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak mana nak dapat biji selasih tu?

      Delete
  5. Pai Tee! sedapnyaaaaa

    ReplyDelete
  6. Tak berapa gemar percik2 ni. Roasted best. Haha

    ReplyDelete
  7. hmm sedapnya...tp tak pernah makan yg ayam percik kelantan tu

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...