2 August 2013

Bilik Tidur Idaman


Klik gambar untuk pembesaran tahap maksima ^^

Benda-benda bertanda nombor 1 hingga 20 benda yang tak patut berada dalam bilik tidur idamanku. Menyemak aje.

Nombor 4 tu penting juga tapi kena ganti dengan yang segi empat. Aku tak suka bulat. Letak tepi macam cacat tak melekap kat dinding.

Boleh bayangkan rupa bilik idamanku? Lapang je kan? HEHE.

Bilik tidur idaman korang pulak macam mana? Korang boleh la jenguk bilik tidur idaman korang kat SINI :)


7 comments:

  1. terus kosong dan lapang kalau mcm tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. letak tilam n bantal jela yang..hehe :P

    ReplyDelete
  3. Cantiknya... Bestnya dpt bilik cantik mcmni. :D

    ReplyDelete
  4. cantik...

    atas tilam je la...

    haha!

    ReplyDelete
  5. bilik tidur idaman aku yang paling ringkas dan santai.aku tak suka perabot y terlalu banyak dan sarat.

    ReplyDelete
  6. Aku suka konsep bilik tidur rumah lama jepun.buka almari.tarik gulungan tilam.bentangkan..tidur..bangun..gulung2..simpan semula.

    ReplyDelete
  7. akak suka yg simple je, taknak semak sgt, sbb bilik akak pun kecik je..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...