24 July 2013

Makan @ T.G.I. Friday's

Tahun-tahun sebelum ni aku jarang gilerr berbuka puasa dengan buifrin. Tahun ni agak rajin sikit hehe. Sebenarnya aku dengan buifrin malas nak bersesak-sesak dalam restoran. Biasa la kan time puasa ni restoran penuh dengan manusia-manusia yang kelaparan tahap zombie. Kaum Cina dan India pun sebok nak ‘berbuka’. 1Malaysia la katakann.

Buifrin nak berbuka kat T.G.I. Friday’s lagi pun tak ramai orang kat sini.


Garlic Spaghetti Vegetali - RM19.90



Cowboy Triple Meat Burger - RM35.90

Blondie Fudge Crunch - RM13.90

Aku lebih suka Brownie Obsession :)

November Sea Breeze - RM8.90
Vanilla Milkshakes - RM11.90

Suka makan kat sini. Semuanya sedap-sedap belaka :)


9 comments:

  1. uwaaaa..nak mkn steak kt TGIF...!!! ngidam di bulan pose.. hehehe

    ReplyDelete
  2. desert tu, nampak menawan

    :)

    ReplyDelete
  3. uhuk..salah timing pulak datang sini..taem tengahari macam nie jugak mata dijamu oleh makanan yang nampak macam kemaen lagi sedap..='(

    ReplyDelete
  4. uit! trliur den tgh2 ari buta ni..

    ReplyDelete
  5. habis ke makan triple meat burger tu? huhhu..

    ReplyDelete
  6. aih..makruh dah posa akak tau...hehehe

    ReplyDelete
  7. Anonymous3:06 pm

    aku lapaq burger.. Tp mahai cam tu, lebih rela mati kebuluq.

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...