3 October 2014

Aliff Omar


Isteri Aliff Omar (kiri)

Lepas makan malam macam biasa aku dengan husband duduk borak dengan FIL kat meja makan. Aku je yang borak. Husband macam biasa la duduk diam je. Dapat husband pendiam macam tu la hahaha.

"Hari jumaat ni babah ada kenduri kahwin"

"Yeke? Anak kawan babah yang mana satu? Yang cina ke? Kat mana?"

"Kat Shah Alam. Anak Datuk Syed Azmi yang dentist tu ha nak kahwin dengan anak Sharifah Aini. Masa awak kahwin hari tu pun dia ada datang"

"Ooh mesti banyak wartawan"

Tak kenal pulak aku mana satu Datuk Syed Azmi hehehe.


2 comments:

  1. Alif omar ni siapa vol?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aliff omar anak sharifah aini ;)

      Delete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...