25 May 2015

Puasa Ganti


Halo?


Hari ni aku puasa ganti hehe. Mengantuk gila petang ni. Oh mungkin sebab aku bangun awal untuk sahur. Tadi hujan sekejap je. Sempat la bumi ni sejuk sedikit. Aku rasa nak tidur sampai ke petang tapi aku kat office ni tak boleh nak membuta lama-lama huaaaaaaa!!

Sahur aku makan sandwich telur dengan secawan kopi. Sandwich telur tu aku buat sendiri. Ala sandwich simple je. Semalam nak suruh boifren buatkan sandwich sedap-sedap tapi boifren dah letih basuh toilet petang tu. Tu pasal tak sampai hati nak suruh T.T

Perut dah mula sakit. Kepala pun macam dah pening-pening lalat T.T


2 comments:

  1. sy pun ada lg beberapa hr ni kena ganti ni...hehehe bln puasa xlama dah ni...

    ReplyDelete
  2. tahun lepas puasa sy penuh..hihi insyaallah tahun nie pon penuh jgk..tu pon kalau larat..=(

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...