Thursday, June 11

Colmar Tropicale 1.1

Halo?


Selepas majlis perkahwinan Puven and Giri kat Bentong selesai aku ajak boifren melencong ke Colmar Tropicale, Bukit Tinggi Pahang. Harga tiket untuk dewasa ialah RM13 seorang dan untuk kanak-kanak pula RM10 seorang.


Ramai orang T.T Maybe sebab cuti sekolah kot? Dulu sebelum kahwin boifren bawak aku datang sini best sebab tak ramai orang. Masa tu tahun 2012 (baca SINI) weols datang hari sabtu jugak tapi serious tak sepadat macam sekarang huaaa!! Dahlah tempat ni kecik ramai orang pula tu. Tak suka tak suka!


Macam kat jalan TAR je T.T




Banyak restaurant. Datang sini tak perlu risau la takkan kebulur punya. Cuma harga mahal sikit. Biasalah kan tempat-tempat tarikan pelancong. 





Boifren kata tengok budak tu comel. Uihhh memang comel rasa geram je tengok dua beradik mat salleh ni hahaha! Kalau orang perasan aku dengan boifren dok pandang budak tu mesti orang fikir aku nak culik budak tu haha.




Ibu bapa yang teruja lebih -.-'


"Semoga apa yang dihajati akan dikabulkan" cewahhh

Tak sangka zaman moden ni masih wujud Perigi Ajaib :P Aku pandang je sebab aku tak berhajat apa-apa.

Siapalah yang malang kena kutip duit syiling ni eh?


Awww angsa hitam yang comel muahhh!! Ada 4 ekor angsa. 2 putih 2 hitam. Tak dapat nak tangkap gambar angsa putih sebab angsa putih tu kera sumbang and tak mesra alam hahaha.

Aku lepak sini sekejap je. Maybe dalam setengah jam? Tempat ni kecik and padat. Tak ada apa-apa perubahan sama je macam 3 tahun lepas. Nak aku datang sini lagi haa tunggu la lepas 10 tahun hahahaha. Tak kuasa iolssss nak datang sini dalam masa terdekat :P

Adios!


No comments:

Post a Comment