16 November 2015

Makan @ Mohd Chan Abdullah


Hola!

Hari ni iols nak cerita pasal makanan hahaha. Miss Volvo dan makanan berpisah tiada. Tagline penting tu haha. Okay okay hari tu iols dengan boifren makan kat Restoran Mohd Chan Abdullah kat Kelana Jaya.

Ayam sweet and sour. Omg sedap!!

Nasi goreng seafood kot? tak ingat la hehehe :P

Daging masak lada hitam. Omg omg sedap!!!


Zoom lebih dekat.. terliur tak? hahaha.

Iols minum ice tea and boifren pulak minum jus kedondong. Tak sempat nak tangkap gambar dah licin haha. Sedap punya pasal khennnnn.


Macam-macam sajian yang ada dalam menu ni. Harga pun murah berbanding restoran cina muslim yang lain. Harga meletop letop haa!!


Restoran ni restoran cina muslim. HALAL dan memang sodap la! Memang kena kat tekak aku ni ha. Restoran ni aku suka sebab makanan yang di masak tak masin. Banyak restoran kat Kuala Lumpur ni mak ai masin grrrr!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...