Thursday, March 10

Terengganu


Hola!


Akhirnya 2016 tercapai misi aku untuk menjejak kaki ke 13 negeri dalam Malaysia wohooooooooo!!

Minggu lepas aku bersama dua orang kawan aku bercuti kat Terengganu. Since last year we all dah plan nak pergi Pulau Redang. Aku sebenarnya kureng sikit nak mandi manda laut ni. Sebab dah puas tengok laut kat Sabah hehe. Tapi rasa macam tak lengkap pula bercuti kalau tak singgah Pulau Redang heh.

Ikut jalan darat dari KL ke Terengganu mengambil masa lebih kurang 8 jam. Naik flight tak sampai sejam so aku dengan kawan aku naik flight untuk jimat masa dan tenaga.

Sebulan sebelum fly aku dah siap book hotel, book boat ke Pulau Redang and kereta sewa. Dah sampai sana senang la kan. Nanti la aku cerita pasal hotel, activity and day trip to Redang Island tu. Aku nak sambung buat kerja :P

Ciao!

No comments:

Post a Comment