20 November 2012

Bites of Delights - Twirly Whirly Tales From The Spice Trail




Hari ahad lepas buifrin ajak pergi tengok budak-budak teater ni kat Bangsar Village. Mereka ni comel-comel belaka tau. Lagi-lagi Marsya anak kepada Zailan Razak tu. Grrr



“Bites of Delights” is a unique Malaysian musical experience, combining the traditions of gamelan with contemporary theatre and the charms of young talent. ​A must-see for all who love the arts" - Patron, Datin Paduka Marina Mahathir.

"Teater musikal ni mengisahkan kompilasi cerita-cerita dongeng dulu kala. Kepada para ibu bapa, aku sarankan bawa anak-anak ke Teater Musikal ni, memang tak rugi". - Ladyqayqay

Oh ye, teater Bites of Delights ni sebenarnya telah pun berlangsung dari 15 November 2012 hingga 23 November 2012!! Bertempat di Shantanand Auditorium, The Temple of Fine Arts, Jalan Brickfields. Saya nak tengok teater ni pada 23 November yeyyy!! 

Jom pergi ramai-ramai!! Get your ticket now! Click HERE :) * 20% OFF when you use your Maybank credit card!

9 comments:

  1. Dah lama tak tgk teater.

    ReplyDelete
  2. wowww gamelan..cam best jew..bley dipertimbangkan huhuu

    ReplyDelete
  3. haaa da taw da name dye..
    hi shaleeeeeeeeee :D

    ReplyDelete
  4. salam miss volvo
    Info yg bagus.tq sudi sharing

    ReplyDelete
  5. haa apehal nih? nasik dh msk belum ;p

    ReplyDelete
  6. Lama gilaaaa teringin nak g tengok teater, tapi tak pernah dapat dapat. Hikhik

    ReplyDelete
  7. lihat post kt sini pulakz

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...