22 April 2015

Kedai Buku Terpakai


Kawan aku si Zabedah tu memang gila dengan cerita Sherlock Holmes. Aku? Ewww mesti la tak!! Masa cerita Sherlock ditayangkan kat TV setiap hari si Zebedah cerita kat aku pasal Sherlock huaaaaaaaaaaaaaaa rasa macam nak lempang je si Zabedah ni T.T

Zabedah kata dia minat Sherlock Holmes sebab 

1) jalan ceritanya sangat la menarik. Kalau tak silap aku cerita ni pasal penyiasatan.

2) Zabedah peminat nombor satu Benedict Cumberbatch.


Haa ni la Benedict Cumberbatch. Puas aku cari gambar paling handsome mamat kegilaan si Zabedah. Ntah la tang mana yang handsome dimata Zabedah aku pun tak tahu kahkahkah!

Kedai Buku Junk Book Store

Bila cerita tu dah habis si Zabedah nak beli buku Sherlock le pulak T.T Dah tengok cerita ni kat TV sekarang nak baca kat buku pulak? Tak faham aku orang macam si Zabedah ni hahahaha. Cari kat kedai buku tak jumpa. Cari kat Big Bad Wolf pun tak jumpa. Akhirnya weols cari kat kedai buku terpakai. Oh kedai buku terpakai ni dekat dengan Masjid Jamek KL :)



Bermacam-macam jenis buku yang dijual kat kedai buku terpakai ni. Kebanyakkannya buku dan majalah lama la.





Aku tak beli sebab buku yang aku beli kat Big Bad Wolf tahun lepas pun tak habis baca lagi HEHEHEHHEHE.


Nasib Zabedah hari tu memang bertuah sebab masa tu tinggal satu naskhah je hahahaha. Tak sia-sia weols datang kedai buku terpakai ni lalalalalala.


2 comments:

  1. buku lama, separuh harga atau sama je dengan harga asal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm tak tahu pulak harga sama je tak. rasanya murah sikit kot? :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...