15 April 2015

TTC : Jus Perawan

Halo?

Jus Perawan Qu Puteh Qu Puteh HAHAHA Terlajak Laris

Okeh bersambung cerita tentang usaha aku untuk pregnant hihihi. Ni produk ke 3 yang aku cuba untuk TTC. Aku beli sebab aku baca banyak testimoni yang positive hehe. Banyak sangat testimoni sampai aku pun jadi curiga betul ke or hanya rekaan semata-mata je tuh huahuahua.

Banyak kebaikkan Jus Perawan. Aku terbaca testimoni akak tu pregnant selepas minum satu botol Jus Perawan. Zuppppppppp aku pun rembat satu botol hahaha. Akak-akak yang ada masalah period amalkan la Jus Perawan ni. Terutamanya period tingtong. Ada seorang akak tu tiga empat bulan tak datang period. Fuh dahsyat. Tapi selepas mengamalkan Jus Perawan akak tu terus period setiap bulan. Tapi kena konsisten la.

Hmm setakat ni aku takde masalah period or keputihan. Period cantik je. Setiap bulan period mesti muncul. Tak pernah tak muncul ishhh.

Dah telan satu botol masih tak pregnant -.-'

Takpe bukan rezeki aku lagi hehehehe :D


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...