Friday, May 6

Longchamp Le Pliage Small Tote


Hola!

Nak pakai handbag Hermes, Chanel, Celine, Dior semua tu aku tak mampu. So terpaksa la redha dengan handbag yang mampu beli je hahaha. Kalau mampu beli handbag yang puluh ribu tu silakan beli. Tapi kalau sampai nak loan bank tu tak payah la sayang sayangku. Terima la kenyataan walaupun menyakitkan yang kau tak mampu nak beli. Eh? Menyakitkan ke? Bagi aku tak kot? Hahaha.


Aku jatuh cinta dengan Longchamp Le Pliage Small Tote ni. Oh my god oh my god.. favourite colour aku pulak tu. Favourite colour aku ada dua je. White and Yellow.



Ramai yang kata handbag ni ringan. Tapi tak hairan la sebab handbag ni diperbuat daripada Ultra Lightweight Nylon Canvas. Leather sikit je kat pemegang dan penutup tu. Kalau satu handbag tu leather hoi nah berat.



Longchamp Le Pliage Small Tote Bag
Composition: Other Materials Ultra Lightweight Nylon Canvas
Elements: Leather
Dimensions: 26 X 36 X 14 cm


No comments:

Post a Comment